ITEM BAGI "LITTLE" ADALAH CLOTH DIAPERS DARI PELBAGAI JENAMA (BABYLAND, COLLA BABY, QQ BABY,COZY,SUNNY) JUGA PELBAGAI AKSESORI UNTUK NEW BORN. TERDAPAT JUGA PAKAIAN KANAK-KANAK LELAKI DAN PEREMPUAN.


ITEM BAGI "MUMMY" ANTARANYA ADALAH BARANGAN KOSMETIK YANG ORIGINAL. KEBANYAKKAN HARGA ADALAH JAUH LEBIH MURAH DARI PASARAN KERANA SAYA MEMENANGINYA HASIL DARI CONTEST YANG DISERTAI.


ITEM BAGI "DADDY" AKAN DIUPLOAD DARI MASA KE SEMASA.


UNTUK LEBIH MUDAH MELIHAT SETIAP ITEM PLEASE KLIK PADA LABEL ATAU /MSG CALL 017-3201998 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HAPPY VIEWING & PLEASE COME AGAIN BECAUSE ITEM WILL UPDATE TIME TO TIME. THANK YOU SO MUCH

ITEM-ITEM BARU.. JOM JENGUK..

Saturday, May 29, 2010

Amana Bersama QQ Minky (Moo-Moo)

Anak kami ini bernama Dalia Amana. Sebenarnya Amana telah berjaya dalam misi potty training tetapi demi menyokong perniagaan mummydaddy Amana telah sudi menjadi model tanpa kos...HEHE.. Amana telah berusia 2 tahun 10 bulan ketika gambar ini diambil. Amana memakai QQ Minky (Moo-Moo)

Jadi model kena betul-betul
pinjam topi motor Jaguh papa untuk lebih anggun
(abaikan sepah2 ye..jurugambar amaturla katakan)

close-up sikit
siapa kata usia hampir 3 tahun tak muat pakai CD?
untuk jenis QQ dan Coola Baby; Insya-Allah muat utk anak anda
Sebelum beli kami akan advise mummy terlebih dahulu
Kami akan tanya berat bayi terlebih dahulu
kerana bagi bayi yang kecik sesuai dgn jenis Babyland
dan kalau bayi yang besar sesuai dgn saiz Coola & QQ
dan jika kami dapati bayi telah melebihi saiz CD yg kami tawarkan
kami dengan jujur tidak akan jual atau syorkan / cuba 1 sahaja dahulu instead beli banyak2

pandangan belakang (kemaskan?)

pandangan depan

Amana letih nak posing berdiri, duduk pulak boleh?
Tapi Amana akan posing semanis yang boleh juga..

PERHATIAN: MUMMY2 JANGAN RISAU . SEMUA CD YANG DIGUNAKAN OLEH MODEL TIDAK AKAN DIJUAL KPD MUMMY2 KERANA MODEL INI MEMAKAI CD YANG DIPERUNTUKAN OLEH KAMI UTK ANAK-ANAK KAMI SENDIRI.(SEBELUM JUAL KAMI PASTIKAN KAMI ADA SETIAP SATU JENIS UNTUK ANAK KAMI SENDIRI, BARULAH DAPAT FEEL LAIN-LAIN JENIS CD) SEMUA CD YANG MUMMY DAPAT ADALAH YANG BARU DAN BELUM DIGUNAKAN (MENIAGA HARUS JUJUR BETUL TAK?).
SEKIAN

No comments:

Related Posts with Thumbnails
.......USIA ON-LINE SHOP KAMI........... Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers