ITEM BAGI "LITTLE" ADALAH CLOTH DIAPERS DARI PELBAGAI JENAMA (BABYLAND, COLLA BABY, QQ BABY,COZY,SUNNY) JUGA PELBAGAI AKSESORI UNTUK NEW BORN. TERDAPAT JUGA PAKAIAN KANAK-KANAK LELAKI DAN PEREMPUAN.


ITEM BAGI "MUMMY" ANTARANYA ADALAH BARANGAN KOSMETIK YANG ORIGINAL. KEBANYAKKAN HARGA ADALAH JAUH LEBIH MURAH DARI PASARAN KERANA SAYA MEMENANGINYA HASIL DARI CONTEST YANG DISERTAI.


ITEM BAGI "DADDY" AKAN DIUPLOAD DARI MASA KE SEMASA.


UNTUK LEBIH MUDAH MELIHAT SETIAP ITEM PLEASE KLIK PADA LABEL ATAU /MSG CALL 017-3201998 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HAPPY VIEWING & PLEASE COME AGAIN BECAUSE ITEM WILL UPDATE TIME TO TIME. THANK YOU SO MUCH

ITEM-ITEM BARU.. JOM JENGUK..

Thursday, June 17, 2010

DAYANAMP CD

BERITA BAIK

Bagi ibu-ibu yang mempunyai bayi yang bersaiz besar tetapi merasakan anak mereka tidak muat dengan CD biasa yang berada di pasaran. Ini adalah penyelesaiannya.

Kebanyakan CD yang berada di pasaran mempunyai saiz dari 3-13KG(S-L) sahaja contohnya Coola Baby CD , Babyland CD, Sunny Minky CD dan QQ Baby CD.
Walaubagaimanapun dengan produk baru ini , anggaran berat adalah dari 3KG-18KG (S-XL)!!! (butang yang untuk adjust saiz tue ada 4 butang kalau CD lain ada 3 butang sahaja untuk adjust saiz)
  
Anak saya sehingga potty training pun tidak mencecah berat ini lagi. Jadi saya rasakan Insya-Allah bayi-bayi yang bersaiz besar pun akan muat sehingga potty training kerana saiz disposal diaper di pasaran juga sehingga XL sahaja bukan? Tetapi ada juga disposal diapers yang bersaiz lebih dari XL tetapi bukan semua jenama ada dan harganya pasti lebih mahal tetapi kuantitinya sedikit.

Jika DayanaMP tak muat sehingga potty training rasanya mummy2 kena segera ajar anak-anak potty traning tau..hehe..jangan malas tau mummy..Kesian anak-anak kita... Usaha tangga kejayaan.. Alasan takut terkencing masa tidur atau masa main tak boleh guanpakai tau mummy sebab itu proses pembelajaran.. Opss cukup tazkirah hari ini...

Terdapat beberapa kebaikan DayanaMP ini lagi tapi untuk 1st post tentang DayanaMP ini saya cuma catitkan sedikit sahaja supaya mummy2 teruja hehe...

 Cantikkan coraknya?

Bagi pakej harga juga ia berbeza-beza. Ini adalah kerana DayanaMP mempunyai 3 jenis cara pemakaian insert. Terpulang kepada citarasa mummy2 sekalian. Tetapi secara basicnya harga adalah RM40 bagi sekeping bersama 2 insert microfibre jenis pocket type (jenis macam CD-CD lain yang terdapat di sinilah).

p/s: Bagi ibu-ibu yang merasakan baby mereka tidak mempunyai cutting yang besar atau merasakan anak mereka berjaya dalam misi potty traning dalam umur yang awal disertai berat badan yang kecil tidak perlulah membeli DayanaMP ini.Ini adalah kerana DayanaMP ini lebih mahal dari CD biasa. Malah mungkin bayi akan kelihatan bulky pulak.

TAPI KALAU MEMANG BAKA BESAR ATAU ANAK SULUNG PUN DAH ADA CIRI-CIRI BESAR MAKA SILALAH BELI DAYANAMP INI BANYAK-BANYAK2 KERANA IA PASTI LEBIH JIMAT DARI MEMBELI DIPOSAL DIAPERS!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails
.......USIA ON-LINE SHOP KAMI........... Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers