ITEM BAGI "LITTLE" ADALAH CLOTH DIAPERS DARI PELBAGAI JENAMA (BABYLAND, COLLA BABY, QQ BABY,COZY,SUNNY) JUGA PELBAGAI AKSESORI UNTUK NEW BORN. TERDAPAT JUGA PAKAIAN KANAK-KANAK LELAKI DAN PEREMPUAN.


ITEM BAGI "MUMMY" ANTARANYA ADALAH BARANGAN KOSMETIK YANG ORIGINAL. KEBANYAKKAN HARGA ADALAH JAUH LEBIH MURAH DARI PASARAN KERANA SAYA MEMENANGINYA HASIL DARI CONTEST YANG DISERTAI.


ITEM BAGI "DADDY" AKAN DIUPLOAD DARI MASA KE SEMASA.


UNTUK LEBIH MUDAH MELIHAT SETIAP ITEM PLEASE KLIK PADA LABEL ATAU /MSG CALL 017-3201998 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HAPPY VIEWING & PLEASE COME AGAIN BECAUSE ITEM WILL UPDATE TIME TO TIME. THANK YOU SO MUCH

ITEM-ITEM BARU.. JOM JENGUK..

Monday, June 28, 2010

RM23-ARMY PANTS

Dulu saya selalu nak belikan Amana seluar celoreng-celoreng pada saya cute sangat bila budak kecil macam Amana pakai. Walau dia girl apasalahnya pakai, tetap cute. So baru-baru ini saya dapat supplier yang jual seluar celoreng-celoreng so saya nak kongsi dengan mummy. Saya akan bagi maklumat yang lengkap supaya mummy tak tersilap saiz atau beli.

Seluar ne jenis "seteng" aka jenis separuh sampai lutut atau lebih tetapi  bukan dari pinggang sampai buku lali. Baru cantik.Tapi terpulangla pada citarasa mummy.
Seluar ne ada bahgian yang bergetah kat pinggang so anak-anak tak sakit kalau anak2 tergemok nanti dan takla melondeh kalau anak2 jenis kurus.

Ia dari  jenis material  yang selesa untuk anak-anak pakai. Saya pun tak tau jenis apa tapi sebagai mummy saya rasa selesa utk ank-anak.

Memang saya letak 1 saja yang available tapi kalau yang jenis mummy suka dah habis atau telah dibeli boleh call saya bagitau nak jenis mana. Insya-Allah saya cuba dapatkan


Sold. TQ

(1 available)




Kod:23A
Saiz:: M
Lilit Pinggang: 17inci/44cm
Panjang: dari atas sampai ke hujung seluar: 22inci/56.5cm
Umur dicadangkan: 3-5tahun





Sold to Pn. Kty. TQ

(1 available)


Kod:23B
Saiz : S
Lilit Pinggang: 15.5inci/40cm
Panjang dari atas sampai ke hujung seluar: 20inci/51.5cm
Umur dicadangkan: 1-3tahun






Sold to Pn Kty

(1 available)


Kod:23C
Saiz : S


Lilit Pinggang: 15.5inci/40cm
Panjang dari atas sampai ke hujung seluar: 20inci/51.5cm
Umur dicadangkan: 1-3tahun





SOLD TO EN. RAHIM
(1 available)


Kod:23D
Saiz : S


Lilit Pinggang: 15.5inci/40cm
Panjang dari atas sampai ke hujung seluar: 20inci/51.5cm
Umur dicadangkan: 1-3tahun




SOLD
(1 available)


Kod:23B
Saiz : S


Lilit Pinggang: 15.5inci/40cm
Panjang dari atas sampai ke hujung seluar: 20inci/51.5cm
Umur dicadangkan: 1-3tahun
#Haa..yang ini macam sesuai utk girl sebab warnanya tak sepekat mana. Light sikit dari yang lain.

3 comments:

N.a.Y said...

sis,kod 23A leh dpt kan ker sebelum 31/1 ni?

Jamu Ratu Malaya Gombak said...

saya nak beli seluar army utk budak
boleh restock x

Jamu Ratu Malaya Gombak said...

contect saya norehan 0162171601

Related Posts with Thumbnails
.......USIA ON-LINE SHOP KAMI........... Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers