ITEM BAGI "LITTLE" ADALAH CLOTH DIAPERS DARI PELBAGAI JENAMA (BABYLAND, COLLA BABY, QQ BABY,COZY,SUNNY) JUGA PELBAGAI AKSESORI UNTUK NEW BORN. TERDAPAT JUGA PAKAIAN KANAK-KANAK LELAKI DAN PEREMPUAN.


ITEM BAGI "MUMMY" ANTARANYA ADALAH BARANGAN KOSMETIK YANG ORIGINAL. KEBANYAKKAN HARGA ADALAH JAUH LEBIH MURAH DARI PASARAN KERANA SAYA MEMENANGINYA HASIL DARI CONTEST YANG DISERTAI.


ITEM BAGI "DADDY" AKAN DIUPLOAD DARI MASA KE SEMASA.


UNTUK LEBIH MUDAH MELIHAT SETIAP ITEM PLEASE KLIK PADA LABEL ATAU /MSG CALL 017-3201998 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HAPPY VIEWING & PLEASE COME AGAIN BECAUSE ITEM WILL UPDATE TIME TO TIME. THANK YOU SO MUCH

ITEM-ITEM BARU.. JOM JENGUK..

Friday, July 23, 2010

NANTIKAN ITEM UNTUK HARI RAYA

JUALAN SEMPENA HARI RAYA


Mummy2 sekalian bukan hanya yang jual kuih buat promo sempena hari raya , kami di sini juga ada item2 menarik untuk mummy2 sekalian sempena hari raya yang bakal menjelma... Pastilah sesuatu untuk si kecil (blog ini item "little" belum lagi dibuka untuk mummy&daddy hehe) iaitu pakaian kanak-kanak.

Kami sebenarnya telah sekian lama mencari supplier yang memuaskan hati kami dari segi kualiti. Kami telah pergi hampir 10  pemborong untuk baju2 kanak2 (ke sana sini kami pergi dan mencari) tapi kebanyakkannya indah dari rupa sehinggalah kami berjumpa yang SATU ini. Walaupun harga kos yang kami keluarkan juga mahal tapi kami faham sempena HARI RAYA pastilah mummy2 juga inginkan yang tercantik, terbaik dan berkualiti untuk anak2.
(Raya setahun sekali je kan??)

Walaupun modal yang kami keluarkan juga besar untuk sehelai baju tapi kami cuba memberi harga yang terbaik untuk mummy2 (terutama yang setia membeli di sini).

Bagi yang membeli secara on-line kami telah juga mengambil kira kos penghantaran dalam erti kata lain kalau membeli pakaian yang sama kualiti dan jenama di outlet2 berjenama juga masih sama dengan membeli di sini walau jika dicampurkan dengan kos penghantaran.. Sebagai contoh kalau beli dress di kedai adalah RM45. Kalau beli di sini sehelai dress ditambah kos penghantaran takkan melebihi harga RM45 itu... (ada tak drees coadroy harga kurang RM40?takdekan? di sini ada tau...)

Kami telah bertanya dengan pengedar adakan barangan di sini orginal. Pengedar telah maklumkan original (dia tipu saya pun tipu). Pada saya saya percaya kerana baju2 tersebut sesetengahnya masih mempunyai harga2 dari US dan masih berbalut plastik dari sana. Tapi ada juga sesetengah takde tag. kalau tengok dari kualiti saya percaya kalau nak dibandingkan dengan tempat2 lain yang kami survey. Kadang2 frust sebab pergi jauh2 tapi tengok kualiti tak seperti yang diwar2kan..

Akhir kata harap mummy2 berpuashati dengan item terbaru ini. Walaubagaimanapun buat masa ini stok terhad kerana kami perlu melihat dahulu sambutan mummy2. Kalau menggalakan kami akan tambah lagi kerana kos yang kami keluarkan adalah dari rooling jualan Cloth Diapers..(hehe)

Saya akan upload dalam masa terdekat...

No comments:

Related Posts with Thumbnails
.......USIA ON-LINE SHOP KAMI........... Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers