ITEM BAGI "LITTLE" ADALAH CLOTH DIAPERS DARI PELBAGAI JENAMA (BABYLAND, COLLA BABY, QQ BABY,COZY,SUNNY) JUGA PELBAGAI AKSESORI UNTUK NEW BORN. TERDAPAT JUGA PAKAIAN KANAK-KANAK LELAKI DAN PEREMPUAN.


ITEM BAGI "MUMMY" ANTARANYA ADALAH BARANGAN KOSMETIK YANG ORIGINAL. KEBANYAKKAN HARGA ADALAH JAUH LEBIH MURAH DARI PASARAN KERANA SAYA MEMENANGINYA HASIL DARI CONTEST YANG DISERTAI.


ITEM BAGI "DADDY" AKAN DIUPLOAD DARI MASA KE SEMASA.


UNTUK LEBIH MUDAH MELIHAT SETIAP ITEM PLEASE KLIK PADA LABEL ATAU /MSG CALL 017-3201998 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HAPPY VIEWING & PLEASE COME AGAIN BECAUSE ITEM WILL UPDATE TIME TO TIME. THANK YOU SO MUCH

ITEM-ITEM BARU.. JOM JENGUK..

Tuesday, November 23, 2010

PYJAMAS -RM23/RM22/RM21

Hai mummy2 seperti yang dijanjikan inilah item terbaru blog ini.
Saya pilih corak yang berbeza bagi setiap saiz.Baru meriahkan??

Harga seperti berikut:

1 pasang : RM23 : RM23 sepasang
2 pasang : RM44 :RM22 sepasang
3 pasang : RM63 : RM 21 sepasang



Kalau ada yang berminat just emel atau msg di 0173201998 terus ye..Thanksssssssss
 Disyorkan ambil saiz yang lebih besar dari usia sebenar anak anda

  Available:
18-24 bulan (book by kina),
6 tahun

 Available:
2 years TQ kak aida)


Available: 4 years



Available:
5 years TQ Kak Kat 
           6 years( TQ Sal)

18-24 bulan (TQ Ecah)
Kena chop sebelum snap gambar hehe


 3 tahun (TQ Ila)
Ini pun dah kena amik sbelum sempat snap gambar hehe




3 comments:

Nur Sakinah Ahmad said...

nak book yang heart breaker tu..size amani (lebih kurang arief je). enfon tertinggal dlm keta

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ok ila simpan utk kinna.nanti ila call/msg..

Fitness shoes said...

Look,you have a happy family.Child is the treasure of every family.Every family do their best to give children a happy home environment.We love them,so we want to give them all the best thing.
Winter is coming,every child need to wear warm and eat well.UGG Baby Boots 5202 A+ and
UGG Kids Boots 5281 A+ are your best choise.I am sure these UGG Boots could keep your children feet warm and dry,comfortable feelings.And you can take with the Coach Baby Handbags .It is very convinient at home or out.

Related Posts with Thumbnails
.......USIA ON-LINE SHOP KAMI........... Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers