ITEM BAGI "LITTLE" ADALAH CLOTH DIAPERS DARI PELBAGAI JENAMA (BABYLAND, COLLA BABY, QQ BABY,COZY,SUNNY) JUGA PELBAGAI AKSESORI UNTUK NEW BORN. TERDAPAT JUGA PAKAIAN KANAK-KANAK LELAKI DAN PEREMPUAN.


ITEM BAGI "MUMMY" ANTARANYA ADALAH BARANGAN KOSMETIK YANG ORIGINAL. KEBANYAKKAN HARGA ADALAH JAUH LEBIH MURAH DARI PASARAN KERANA SAYA MEMENANGINYA HASIL DARI CONTEST YANG DISERTAI.


ITEM BAGI "DADDY" AKAN DIUPLOAD DARI MASA KE SEMASA.


UNTUK LEBIH MUDAH MELIHAT SETIAP ITEM PLEASE KLIK PADA LABEL ATAU /MSG CALL 017-3201998 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HAPPY VIEWING & PLEASE COME AGAIN BECAUSE ITEM WILL UPDATE TIME TO TIME. THANK YOU SO MUCH

ITEM-ITEM BARU.. JOM JENGUK..

Wednesday, December 1, 2010

QQ Baby & SUNNY BABY WETBAG-RM26

Hai mummy atas permintaan regular customer kami saya paparkan item terbaru kami iaitu wetbag yg colorful.Kalau sebelum ini wetbag kami cuma plain colorkan? So kali ini apa salahnya nak cun2 sikitkan? Barulah matching CD bercolor2 tidak ketingalan wetbag juga hehe...Spt biasa regular customer sila pm utk tahu harga istimewa anda


SUNNY BABY WETBAG

 Wetbag ne ada 2 compartment. Satu utk CD yang basah dan satu utk CD yang masih belum digunakan. (eh..eh..macam dapur pulak ada  kering dan basah ) . Boleh isi 3-4CD.

 TQ Ila KL

 TQ Sal KL


QQ BABY WETBAG

Perasan tak warnanya sebijik macam warna salah satu QQ CD Minky. Wetbag yang ini macam wetbag biasa cumanya ia dari jenis berzip.So insya-Allah baunya lebih kedap dari bau wetbag yang jenis tali. Boleh muat 5-6 CD.Lebih besar dari wet bag Sunny Baby tue. Cepat tau belum ada yang booking lagi ne..

 QQ Wet Bag A
TQ Sal KL

QQ Wet Bag B
TQ

No comments:

Related Posts with Thumbnails
.......USIA ON-LINE SHOP KAMI........... Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers