ITEM BAGI "LITTLE" ADALAH CLOTH DIAPERS DARI PELBAGAI JENAMA (BABYLAND, COLLA BABY, QQ BABY,COZY,SUNNY) JUGA PELBAGAI AKSESORI UNTUK NEW BORN. TERDAPAT JUGA PAKAIAN KANAK-KANAK LELAKI DAN PEREMPUAN.


ITEM BAGI "MUMMY" ANTARANYA ADALAH BARANGAN KOSMETIK YANG ORIGINAL. KEBANYAKKAN HARGA ADALAH JAUH LEBIH MURAH DARI PASARAN KERANA SAYA MEMENANGINYA HASIL DARI CONTEST YANG DISERTAI.


ITEM BAGI "DADDY" AKAN DIUPLOAD DARI MASA KE SEMASA.


UNTUK LEBIH MUDAH MELIHAT SETIAP ITEM PLEASE KLIK PADA LABEL ATAU /MSG CALL 017-3201998 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HAPPY VIEWING & PLEASE COME AGAIN BECAUSE ITEM WILL UPDATE TIME TO TIME. THANK YOU SO MUCH

ITEM-ITEM BARU.. JOM JENGUK..

Tuesday, April 10, 2012

SALE! SALE! SALE! WITH WHOLESALE PRICE!!

HAI MUMMY-MUMMY I NAK BUAT SALE NE..
NAK TAK?
KALI NIE MMG BUAT SALE BASE DGN WHOLESALE PRICE
MEANS HARGA YANG SAYA DAPAT MASA SAYA BELI BORONGLA
TAPI POSTAGE COST TAK BOLEHLA SALE
SEBAB SAYA BELUM ADA COLLABRATION DGN POS  MALAYSIA :)

POSTAGE FLAT RATE = RM6

CECEPAT SAMBAR YE.. SEBELUM HABIS..

HARGA SALE :RM27 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail : RM45
Material: kain yang amat selesa
Ciri-ciri:Gaun kembang yang amat comel dipakai. Ala-ala flower girl

AVAILABLE:
1 TAHUN
2 TAHUN 
 4 TAHUN Sold To Juliana, Sabah



HARGA SALE : RM30 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail : RM48
Material: Kain codroay yang berkualiti.ala2 jeans lembut tue
AVAILABLE:
3 TAHUN 
 6 TAHUN
7 TAHUN
8 TAHUN



HARGA SALE : RM30 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail : 48
Material: Kain codroay yang berkualiti.ala2 jeans lembut tue
AVAILABLE:
3 TAHUN 
 4 TAHUN Sold To Pn Ila
 4 TAHUN


HARGA SALE : RM23 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail : RM38
AVAILABLE:
2 TAHUN
Sold To Pn. Ila KL


HARGA SALE: RM23 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail : RM38
AVAILABLE:
1 TAHUN
3 TAHUN


HARGA SALE : RM23 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail : RM38
AVAILABLE:
2 TAHUN


HARGA SALE : RM20 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail : RM28
AVAILABLE:
2 TAHUN


HARGA SALE : RM23 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail :  RM38
AVAILABLE:
2 TAHUN



HARGA SALE : RM23 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail :  RM38

AVAILABLE:
4 TAHUN


 
HARGA SALE : RM27 (TIDAK TERMASUK POSTAGE)
Harga Retail :  RM45 
AVAILABLE:
2 TAHUN



AMARAN!
SETIAP ITEM  ADALAH BERKUALITI
ANDA ADALAH DIBENARKAN UNTUK MEMULANGKAN  SEMULA
JIKA TIDAK BERPUASHATI DENGAN KUALITI
TETAPI SILA TANGGUNG KOS POSTAGE
& PASTIKAN ITEM ADALAH SEPERTI KEADAAN ASAL
TQ :)

2 comments:

RIZZNA said...

Dress princess comel sgt...tp I tkde gigirl

Myra Jay said...

Cantiknya baju teket tu, kalau MJ ada anak pompuan mesti best :D

Related Posts with Thumbnails
.......USIA ON-LINE SHOP KAMI........... Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers