ITEM BAGI "LITTLE" ADALAH CLOTH DIAPERS DARI PELBAGAI JENAMA (BABYLAND, COLLA BABY, QQ BABY,COZY,SUNNY) JUGA PELBAGAI AKSESORI UNTUK NEW BORN. TERDAPAT JUGA PAKAIAN KANAK-KANAK LELAKI DAN PEREMPUAN.


ITEM BAGI "MUMMY" ANTARANYA ADALAH BARANGAN KOSMETIK YANG ORIGINAL. KEBANYAKKAN HARGA ADALAH JAUH LEBIH MURAH DARI PASARAN KERANA SAYA MEMENANGINYA HASIL DARI CONTEST YANG DISERTAI.


ITEM BAGI "DADDY" AKAN DIUPLOAD DARI MASA KE SEMASA.


UNTUK LEBIH MUDAH MELIHAT SETIAP ITEM PLEASE KLIK PADA LABEL ATAU /MSG CALL 017-3201998 UNTUK MAKLUMAT LANJUT. HAPPY VIEWING & PLEASE COME AGAIN BECAUSE ITEM WILL UPDATE TIME TO TIME. THANK YOU SO MUCH

ITEM-ITEM BARU.. JOM JENGUK..

Sunday, May 23, 2010

QQ BABY PLAIN CD




Inilah pilihan warna yang ada. Mummy-mummy pilihla ye...



Berikut adalah pakej harga (setiap 1 CD hadir bersama 2 insert)
1 KEPING = RM28
2 KEPING = RM55
4 KEPING = RM105
6 KEPING = RM159
8 KEPING = RM208
10 KEPING = RM 250

Saya juga ada ambil beberapa keping gambar secara closed-up untuk tatapan mummy dgn lebih jelas


light blue



olive green



apple/striking green




sky blue


rose pink
(memang minat color ne nasibla Arief boy)

orange
Related Posts with Thumbnails
.......USIA ON-LINE SHOP KAMI........... Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers